fbpx

E-mail iránti bizalom-növekedés … a GDPR-nek köszönhetően?

E-mail iránti bizalom-növekedés … a GDPR-nek köszönhetően?

Az IBM spinoff Acoustic szerint az e-mailek iránti bizalom egyre növekszik, az e-mailek megnyitási aránya mindenhol egyre magasabb …

Bár a GDPR tüske lehet az e-mailes marketingszakemberek szemében világszerte, az Acoustic (az IBM nemrégiben eladott marketingtechnikai részlege) új jelentése szerint az ügyfelek bizalmának emelkedése irányába mutat. Valójában 2014 óta a megnyitási és az átkattintási arányok minden évben folyamatosan növekedtek – a legnagyobb ugrás 2018-ban történt.

Mi lehet ennek az oka? Az Acoustic úgy gondolja, hogy a szervezetek inkább az átszervezési tényezőkre összpontosítanak, mint például a listahigiénia és a magas színvonalú előfizetők (az adat- és a magánélettel kapcsolatos rendeletek, például a GDPR és a kanadai szigorú spam elleni törvények befolyása miatt), mint a múltban.

“Az adatok felhasználhatóságát és megosztását korlátozó rendeletek gyorsan megváltoztatják a marketing tájat.”

Forrás

admin